Aлгоритм роботи з обдарованими


Виявлення здібностей та обдарувань учнів:

  •           використання різних методик, тестування;
  •         проведення тестування та визначення інтелектуального потенціалу людини;
  •           діагностування та визначення інтересів особистості;
  •         створення банку даних «Обдарована дитина»

Організація системної роботи:

  •          введення додаткових предметів, спецкурсів;
  •          факультативні заняття;
  •          діяльність осередку наукового товариства МАНу;
  •          робота шкільної МАН;
  •          робота в мережі Інтернет. 


Добір та розстановка кадрів:

  •         вибір педагогів для роботи у класах з поглибленим вивченням предметів;
  •          моніторинг діяльності вчителів;
  •          залучення науковців до роботи з дітьми;
  •          науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
  •          розробка та впровадження авторських програм (фізика, «Основи журналістики»);
  •          видавнича діяльність (підручники, посібники). 

Формування стосунків співпраці "вчитель-учень":

  •          предметні олімпіади, інтернет-олімпіади з математики, фізики, хімії;
  •          конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт учнів у системі МАНу;
  •          обласні, всеукраїнські турніри, конкурси;
  •          фестивалі художньої самодіяльності;
  •          інтелектуальні ігри;
  •          учнівське самоврядування;
  •          день самоврядування. 


Система заохочень, стимулювання відповідно до досягнутих результатів:

  •          нагородження переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів.


Управлінська підтримка творчих груп, формування творчої бази:

  •          випуск інформаційних бюлетенів (проект);
  •          всебічне сприяння роботі творчих груп та ШМО. 

Ознаки обдарованих дітей:

  •          часто перескакують через послідовні етапи свого розвитку;
  •          у них чудова пам'ять яка базується на ранньому мовленні та абсолютному мисленні;рано починають класифікувати інформацію;
  •          у них великий словниковий запас, вони із задоволенням читають енциклопедії, художню літературу;
  •          можуть займатися кількома справами відразу;
  •          можуть займатися кількома справами відразу;
  •          вони дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ;
  •          у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;
  •          у ранньому віці здатні простежити причинно-наслідкові зв'язки, робити правильні висновки;
  •          легко справляються з пізнавальною невизначеністю, із задоволенням сприймають складні довгострокові завдання;
  •          не можуть терпіти коли їм нав'язують готову відповідь;
  •          можуть тривали час концентрувати свою увагу на одній справі;
  •          мають надто розвинуте почуття справедливості;
  •          добре розвинуте почуття гумору;
  •          постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що «не під силу», й у вирішенні деяких із них домагаються успіху;
  •          для них характерні перебільшені страхи, оскільки вони здатні уявити собі безліч небезпечних наслідків подій;
  •          вони надзвичайно чутливі до немовних виявів почуттів, емоцій людей, які їх оточують;
  •          чудово володіють екстрасенсорними здібностями;
  •          вони негативно оцінюють себе;більшість обдарованих дітей спить менше від своїх однолітків, вони раніше відмовляються від денного сну;
  •          іноді мають труднощі з тонкою руховою координацією. 

 

Очікувані результати


Випускник нашого закладу це:

  •          сформована особистість із глибокими та міцними знаннями;
  •          має максимальний розвиток творчої та інтелектуальної обдарованості;
  •          має всебічний загальнокультурний розвиток, гуманістичний погляд;
  •          конкурентоспроможний у європейському просторі;
  •          вільно володіє комп'ютером;
  •          вільно володіє двома-трьома мовами (англійська, німецька, польська);
  •          є людиною високої культури з гарними естетичними смаками;
  •          прагне до постійного вдосконалення здоров'я у духовному, соціальному, психічному, фізичному проявах.