Чи знаєте ви свою дитину?
Інформація, яку батьки можуть отримати на консультації зі шкільним
психологом:
1. IQ – коефіцієнт інтелектуального розвитку дитини.
2. Коефіцієнт навчальної самореалізації дитини.
3. Психологічний статус дитини.
Шановні батьки, запам’ятайте!
-
Якщо діти живуть в
умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
-
Якщо діти живуть в
умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
-
Якщо дитину постійно
висміювати, вона навчається зневажати себе.
-
Якщо дітей постійно соромити,
вони навчаються почувати провину.
-
Якщо діти живуть в
умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
-
Якщо дітей підтримують,
вони навчаються впевненості в собі.
-
Якщо вчинки дітей
схвалюють, вони навчаються самоповаги.
-
Якщо діти живуть в
умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
-
Якщо діти живуть у
безпеці, вони навчаються довіряти.
-
Якщо діти живуть із
визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.
Можливі наслідки неправильного виховання.
1.
Завищена вимогливість батьків до успішності налаштування, тільки на одержання 11-12
балів формує у дитини»комплекс відмінника». Виникає підвищена тривожність
(поганий сон, нервові зриви, заїкання.)
2.
Дитина чекає позитивної оцінки виконаної роботи від дорослих, а ті не питають,
чого малюк прагнув досягти! Як результат: те, що мало на меті дитина, не
збігається з очікуваннями дорослих. Малюк починає вгадувати, чого хоче
дорослий, вчиться не для себе, а для когось – зникає бажання щось робити
самостійно, спираючись на власні уявлення, а згодом повністю втрачається
бажання вчитися.
3. Страх бути покараним, побачити невдоволення батьків, примушує дитину за всяку ціну приховувати правду, йти на обман: «Аби тільки не засмутити, не розгнівати батьків». Результат – замкненість, нещирість, відчуття самотності й непотрібності.
Пам’ятайте! Головне для батьків: навчити дитину вчитися, прищепити їй інтерес до набуття нових знань.
Малюк погано вчиться не тому, що нездібний, неслухняний, дурний, а тому, що самі дорослі не сформували у нього достатнього рівня пізнавальних інтересів.